7th anniversary

13nov..semalam anibeseri ke 7 kami....semoga dipanjangkan jodoh hingga ke syurga,dimurahkan rezeki,.bahagia disamping anak2 yg comel,ceria,cerdik.dan dipermudahkan segala urusan..amin..ya rabbal alamin...
arini merupakan hari terakhir dalam kalendar islam...penghujung 1433H...sok da bermula tahun baru hari baru..selamat dtg 1434H..dan selamat jalan 1433H..
semoga hari ini lebih baik dari hari semalam..dan hari esok lebih baik dari hari ini..


Berdoalah sebanyaknya petang ini moga Allah terima segala amalan kita dan mengampunkan dosa dan setiap zarah kesilapan kita sepanjang tahun ini. Berdoalah malam ini moga tahun hadapan jauh lebih baik berbanding tahun ini. Berdoalah agar kita menjadi soleh, keluarga kita lebih baik, masyarakat lebih sejahtera, negara yg toyyibah dengan menegakkan Islam. Doa senjata mukmin. Ia juga satu azam untuk kita menjadi lebih baik. - Ustaz Syed Abdul Kadir Aljoofre

Bismillahirrahmanirrahim...


"Ya Allah..Kau ampunkanlah dosa2 kami,dosa anak2 kami..dosa edua ibu bapa kami..Kau buangkan lah sifat2 buruk kami..gantikanlah dengan sifat2 yg baik kepada kami..kau permudahkan segala urusan kami..Kau berkatilah usaha kami,Kau panjangkanlah jodoh kami..berikanlah kami kebahagiaan dunia dan akhirat..berilah kami akal fikiran yg waras dalam mendidik anak2 kami....dan limpahkan rahmatMU ke atas junjungan besar Rasulullah s.a.w"

amin..ya rabbal alamin...

No comments:

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).